Posthus
Aarhus Viby Posthus

Posthus Aarhus Syd - til privatpersoner og virksomheder

Posthus i Aarhus Syd. Ved kundeservice i Føtex i Viby Centret finder du Aarhus Viby Posthus.

Aarhus Viby Posthus er en del af PostNord

I 2015 leverede PostNord 5,2 mia. breve og forsendelser, 130 mio. pakker til Nordens 25 mio. indbyggere og 2 mio. virksomheder.

Vi udvikler med vores ekspertise og et unikt distributionsnet forudsætningerne for fremtidens kommunikation, e-handel, distribution og logistik.

PostNord er vores fælles varemærke, og i kombination med de velkendte postsymboler tilbyder vi post- og kommunikations-tjenester i Danmark og Sverige.

Postservice i Aarhus Viby Posthus

Send eller hent pakker fra Aarhus Viby Posthus. Køb frimærker og det, som du skal bruge til at pakke dine mindre pakker ind.

Aarhus Viby Posthus ser frem til at betjene dig.

Åbningstider:
Følger Føtex åbningstider.

Nøgleord:

Posthus, Postservice, Aarhus Viby Posthus, Viby Centret

Telefon: 87446083
Web: www.postnord.dk
Social: Følg Postnord på Facebook 

Used for the like, share, comment, and reaction icons

2 uger siden

PostNord i Danmark

Pas på nye fup-sms i omløb. PostNord er ikke afsender, så dukker den op på din mobil, skal du ikke klikke på linket, men slette beskeden.
Hvis du henter den gratis app "PostNord", kan du være sikker på, at de beskeder, du får om din pakke i app´en, er fra os.
... Se mereSe mindre

Pas på nye fup-sms i omløb. PostNord er ikke afsender, så dukker den op på din mobil, skal du ikke klikke på linket, men slette beskeden.
Hvis du henter den gratis app PostNord, kan du være  sikker på, at de beskeder, du får om din pakke i app´en, er fra os.Image attachment

Kommentar på facebook

They removed my items and sent me an empty package without my items missing

Som den SMS hvor i påstår jeg snart får besked om hvor i har sat pakken, da jeg "desværre ikke var hjemme", modsat igår hvor den skulle være kommet, men ikke gjorde.. Lidt som SMS ikke er kommet..

Hvornår "lukker"postkassen for aflevering af et quikbrev når jeres "posthus" ligger i Føtex Viborg? Jeg syntes jeres deadline bliver tidligere og tidligere..... og det er virkelig dårlig service

Lidt som jeres : din pakke kommer idag... Hahaaa not

Hej vil høre om PostNord holder ferie på øen Mors her? da ikke set en postbud ved vores hjem i ja lidt over en uge, bare et almen spørgsmål, min mand er godt nok blevet spurt af post kontoret i Løvbjerg om vi har modtaget vores valg kort, da medarbejder der nede i PostNord har modtaget deres, men nej det har vi ikke modtaget noget som helst, hverken valgkort, breve eller andet vi har over 1 uge haft helt tom postkasse og ikke en eneste postbud set hos os. Derfor vil vide holder postudeler her ferie?????

Det eneste man kan være sikker på hos PostNord er, at man selv skal afhente sine pakker i en pakkeboks selvom man bestille levering til hjemmet. For man er sjovt nok aldrig hjemme når de kommer, selvom man har ventet hele dagen på dem.

PostNord i Danmark Fik nedenstående SMS i går og vil sikre mig at den er fra jer og sendte jer en mail: -------- Forwarded Message -------- Subject: Importafgift spørgsmål - er SMS OK eller fra hacker? Date: Wed, 15 May 2019 13:22:44 +0200 From: Tine Müller <tinem@email.dk> To: privatimport@postnord.com Hej, vedhæfter den SMS jeg har fået i morges og håber I vil bekræfte om den er fra jer? Jeg har prøvet at udfylde informationerne på denne side www.postnord.dk/da/Privat/koeb-bestil-online/Sider/EPIServer/betaling-moms-og-told.aspx under Velkommen til Told og Moms - 1. Søg forsendelse og udfyldt Fakturanummer - Pincode - Mailadresse - Og så har jeg KUN muligheden for at trykke på SØG og der sker ikke noget. Hvad gør jeg nu? Svar gerne på denne mail eller ring på xx xxx xxx, tak. Det så jo ud som et godt tilbud pierrebuy.com/products/fashion-large-capacity-women-backpack-waterproof-nylon-high-quality-school... og ingen fragt og var glad for at den endelig kom til Danmark og så støder jeg ind i dette problem og ekstra udgift på kr. 184 og problemer med at betale dette beløb. 🙁

Så vores postkasse er stuvende fuld? DEN ER FUCKING TOM!!! Bare fordi I ikke gider bringe ud. Så skal I sat'me ikke stikke en løgn. Aldrig mere om jeg vil benytte jeres lorte post. Og NEJ!! Pakken er sgu så lille så den sagtens kan være i postkassen.

Jeg synes det er imponerende at en pakke kan scannes 14 (ja 14!!) gange på SAMME OMDELINGSCENTER (efter først at have ligget en hel uge på et andet!) fra den 16. APRIL og frem til i i dag, og stadig er den ikke kommet frem til modtager 😠 Klagesag er naturligvis oprettet meeeeen..... Pakken er sgu nok væk! Der må virkelig være en kæmpe lagerhal "eller noget" et sted i verden med ALLE de forsvundne breve og pakker 😱

Klart, hvordan går det med fremsendelse af pakker, jeg har ikke midre en 3 der ligger og roder hos jer, en i 10 dage i kbh som i tilsyneladende ikke vil hjælpe med, en i brøndshøj i 3 dage, og 1 i kastrup i 3 dage. Er det normalt????

Der burde stå Pas på fup selskaber som Postnord! Jeg synes ikke det er rimeligt at det tager posten flere uger at levere en pakke. Jeg modtog tre forskellige leveringsdatoer og så kom de en helt anden dag. Jeg skulle have modtaget pakken den 9. Eller 10. Nu har vi den 20 og jeg afventer stadig.

Kære PostNord I går fik jeg en mail om, at min pakke fra Zalando ville komme i går, hvilket jo var en god nyhed. Jeg havde angivet, at i gerne måtte stille pakken foran min hoveddør, hvis jeg ikke var hjemme (jeg var hjemme hele dagen, men jeg ammer, så ikke at risikere, at jeg skulle åbne døren midt i en amning, gjorde jeg dette valg). Omkring kl.12.00 får jeg en ny mail fra jer om, at pakken var leveret. Der havde været ingen at banke på, jeg havde intet hørt (ingen havde gået forbi vores hus, ingen bil på vejen der var stoppet, ingen kasse der var blevet sat). Da jeg havde læst mailen, gik jeg naturligvis ud for at kigge, men der var ingen pakke. Jeg gik en runde rundt om huset, men ingen pakke. Jeg tjekke garagen, men ingen pakke. Jeg tjekkede haven, men ingen pakke. Jeg ringede straks efter til jeres kundeservice og fortalte, at intet var blevet leveret. Kundeservice ville følge op overfor chaufføren og vende retur overfor mig. Efter nogle timer havde jeg intet hørt, så jeg ringede til kundeservice igen. Der var kommet svar fra chaufføren og det var, at han havde sat den foran døren (første gang jeg ringede, blev det tjekket, at i havde korrekt leveringsadresse). Jeg kunne nu igen fortælle kundeservice medarbejderen, at jeres chauffør ganske enkelt ikke fortalte sandheden. Kundeservice ville igen skrive til chaufføren og vende retur overfor mig senere. Der gik lidt tid og igen hørte jeg ikke noget, så jeg fulgte selv op igen. Denne gang havde chaufføren ikke vendt retur, men jeres medarbejder lod mig vide, at det her jo var mit problem og ikke jeres, og her må jeg sige, at jeg er noget overrasket. Det kan kun være jeres udfordring, at i enten 1) har leveret pakken det forkerte sted, eller 2) at jeres chauffør har stjålet min pakke. Jeg håber meget, at i enten 1) får fundet min pakke og leveret den i dag eller, 2) i erstatter den, for det kan vel ikke passe, at man ikke kan stole på, at pakker bestilt til levering via jer, ikke kommer frem, og i tvinger vel ikke jeres kunder til, at bestille den samme pakke to gange for, at man som kunde Så kan håber på, at bare én af pakkerne kommer frem. Jeg håber meget på en afklaring i dag, for de beskeder jeg fik fra jer i går, var meget foruroligende. Jeg håber ikke, at i tvinger mig til at bruge omkostninger på, at bestille pakken to gange, pga i ikke kan levere i henhold til det, som i lover jeres kunder. Hvornår i dag kan jeg forvente en løsning?

Postnord er pinlige!!! Hver gang det er jer der skal levere er der problemer... underligt at GLS og UPS leverer perfekt og hurtigt hvergang. KAN I OVERHOVEDET LEVERE EN PAKKE UDEN AT DEN BLIVER VÆK FOR JER!?!?! Jøses!!

Jep de kommer af og til

Kære PostNord I går fik jeg en mail om, at min pakke fra Zalando ville komme i går, hvilket jo var en god nyhed. Jeg havde angivet, at i gerne måtte stille pakken foran min hoveddør, hvis jeg ikke var hjemme (jeg var hjemme hele dagen, men jeg ammer, så ikke at risikere, at jeg skulle åbne døren midt i en amning, gjorde jeg dette valg). Omkring kl.12.00 får jeg en ny mail fra jer om, at pakken var leveret. Der havde været ingen at banke på, jeg havde intet hørt (ingen havde gået forbi vores hus, ingen bil på vejen der var stoppet, ingen kasse der var blevet sat). Da jeg havde læst mailen, gik jeg naturligvis ud for at kigge, men der var ingen pakke. Jeg gik en runde rundt om huset, men ingen pakke. Jeg tjekke garagen, men ingen pakke. Jeg tjekkede haven, men ingen pakke. Jeg ringede straks efter til jeres kundeservice og fortalte, at intet var blevet leveret. Kundeservice ville følge op overfor chaufføren og vende retur overfor mig. Efter nogle timer havde jeg intet hørt, så jeg ringede til kundeservice igen. Der var kommet svar fra chaufføren og det var, at han havde sat den foran døren (første gang jeg ringede, blev det tjekket, at i havde korrekt leveringsadresse). Jeg kunne nu igen fortælle kundeservice medarbejderen, at jeres chauffør ganske enkelt ikke fortalte sandheden. Kundeservice ville igen skrive til chaufføren og vende retur overfor mig senere. Der gik lidt tid og igen hørte jeg ikke noget, så jeg fulgte selv op igen. Denne gang havde chaufføren ikke vendt retur, men jeres medarbejder lod mig vide, at det her jo var mit problem og ikke jeres, og her må jeg sige, at jeg er noget overrasket. Det kan kun være jeres udfordring, at i enten 1) har leveret pakken det forkerte sted, eller 2) at jeres chauffør har stjålet min pakke. Jeg håber meget, at i enten 1) får fundet min pakke og leveret den i dag eller, 2) i erstatter den, for det kan vel ikke passe, at man ikke kan stole på, at pakker bestilt til levering via jer, ikke kommer frem, og i tvinger vel ikke jeres kunder til, at bestille den samme pakke to gange for, at man som kunde Så kan håber på, at bare én af pakkerne kommer frem. Jeg håber meget på en afklaring i dag, for de beskeder jeg fik fra jer i går, var meget foruroligende. Jeg håber ikke, at i tvinger mig til at bruge omkostninger på, at bestille pakken to gange, pga i ikke kan levere i henhold til det, som i lover jeres kunder. Hvornår i dag kan jeg forvente en løsning?

Ja den er modtaget og jeg tænkte at det er snyd

Postnord er en af der værste post huset nogensinde . Har altid problemer med mine pakker ! Grr godt nok bøvl med jer 🤬🤬🤬🤬

Har også slettet det jeg fik

Louise Pedersen 😁

Så sidder jeg på 3 dagen og venter på PostNord. I sender rettelser igen og igen og jeg sidder her og kan ikke gå nogen steder. Skam Jer !!!!

Hvis folk hopper på sådanne beskeder er de da også lidt dumme 😬 man ved vel selv om man har bestilt en pakke!!

De har også skrevet i dag forkert

Ikke igen hmm men godt at i ligger det postnord Danmark

De har kørt i lang tid...

Den har jeg fået...🤮

View more comments

2 uger siden

PostNord i Danmark

Disse tre friske typer spiller en ganske særlig rolle som TrygFondens terapihunde på Regionshospitalet Hammel Neurocenter. Mød besøgshundene Gaia, Blida og Pila, der er blandt de fem vindere, der kommer på vores nye frimærkeserie til efteråret. Mere end 5.000 skønne hunde deltog i konkurrencen om at få sin hund på frimærker, som blev afholdt i samarbejde med Dansk Kennel Klub.
Mød de andre vindere på postnord.dk/minhund

#minhundpåfrimærke
... Se mereSe mindre

Kommentar på facebook

Herlige hunder👍

Du er så sej Anne ❤️

Maibritt Heltborg Nielsen

Smukkeste hunderace 🐕

Har selv to de er bare så skønne .verden bedste hunde .og 2 før dem her .

KÆMPE tillykke! Hvor er det fedt at se andre islandskefårehunde.❤️ -potedask fra Balder.

Se Pernille Trihøj Nielsen. 🐶💕

Jubii for pokker så fortjent

Pia Møller Johansen - det er derfor vi skal have 'terapi kaniner' 😄

Hvor er de søde 😊

Selv hvis de ikke udkom på frimærke har de stadig stjernestatus. Fantastiske terapihunde. Jeg er tosset med dem.

🐕🐕🐕♥️♥️♥️

Hunde er bare dejlige Tillykke ❤ post Nord forstår at lave charme kampagner 😉😉, håber flere sender breve når disse hunde er på for det er jo budskabet kære Danskere 😉💚💙🌞😍 send gerne til dem som er forsømt og glemt — nogle varme ord hjælper altid. 😉❤❤

Anne Bjerre Lauridsen - har du set??

Caroline Thorsgaard Andersen 🐾

View more comments

3 uger siden

PostNord i Danmark

OPDATERING TORSDAG EFTERMIDDAG

Der kan igen hentes og sendes pakker fra alle vores pakkebokse. Fra i morgen vil pakker, der er bestilt til afhentning i en pakkeboks, igen blive til afhentning her.

-----------------------------------------

Efter en it-opdatering er der desværre problemer med vores pakkebokse, og nogle steder kan der ikke hentes eller sendes pakker fra dem.

For at være helt sikker på, at du kan få fat i din pakke hurtigst muligt, så vil pakker, som er bestilt til afhentning i en pakkeboks, blive lagt til afhentning på nærmeste posthus, indtil problemet er løst. Vi sender en sms, mail eller giver besked via vores app, hvor du skal hente din pakke.

Vi er ked af ulejligheden, og vi giver besked her, når pakkeboksene er tilbage i normal drift.
... Se mereSe mindre

Kommentar på facebook

Svindel SMS i omløb !! Pas på

Hvad sker der for at samtlige breve jeg har sendt (indleveret) i sidste uge (6 stk af 60kr stk) ikke er dukket op hos bare en eneste af modtagerne? 😳

Hvordan syntes i selv det går 🤨

IT problemer, ja det er desværre noget der sker..Håber I får tjek på det. Herfra skal der kun lyde rosende ord, på levering af pakker. Det går nemt, hurtigt. Hver gang. 👍🏻

Fik kl 11:30 idag besked om at der var stuvende fuldt i boksen og derfor blev den afleveret i en Føtex temmelig langt fra min bopæl. 20 min senere får jeg besked om en anden pakke er afleveret på mit sædvanlige hente sted - så var der altså ikke stuvende fuldt mere....????

Lykke Eggers Jørgensen

Det eneste man kan være sikker på hos PostNord er, at man selv skal afhente sine pakker i en pakkeboks selvom man bestille levering til hjemmet. For man er sjovt nok aldrig hjemme når de kommer, selvom man har ventet hele dagen på dem.

Har lige modtaget denne sms fra jer eller en svindler ????

Min mor har en pakke der ligger i en pakkeboks i Skanderborg (nr. 353) men den duer ikke. Skærmen er helt sort og hun har ikke fået en SMS om, at pakken er flyttet et andet sted hen.. hvornår kan den forventes åben igen??

Jeg fik en sms om, at I desværre ikke traf mig hjemme, og at jeg derfor skulle drøne ind til midtbyen for at hente min pakke...nej, grunden til at der ikke blev åbnet var, at der aldrig blev ringet på😠

Jeg tænkte at jeg ville kigge om jeg havde fået post, så åbnede min hoveddør og så væltede der en pakke ind af min dør. Ingen sms eller email om at jeg havde fået pakken leveret. Troede ikke at i bare måtte stille pakkerne uden tilladelse fra mig. I det mindste var pakken ikke bøjet.

Har også lige været i kontakt med jer ang min manglende pakke, og synes det er langt ude, at i slet ikke ved, hvornår jeg egentlig får min pakke

Må bare konstatere, at jeg i mere end to uger ikke har kunnet hente min pakke - snakket med jer gentagne gange!!! Status ingen pakke - (pakkeboksen kan ikke åbnes - beklager) - som nu sendes retur (med nu udsolgte varer, som jeg ikke kan få igen)... SÅ TAK FOR INGENTING!!!!!!

Hold da op...jeg har bestilt bøger til min undervisning, kort til ferie, tøj og film- 7 pakker i alt-INGEN af dem er dukket op. Kundeservice fortæller at de intet kan gøre når der ikke er track and trace på og alle mulige andre mere eller mindre tåbellge undskyldninger, såsom at de må være

Hvornår lære i at holde styr på pakkerne det kan fandeme ikke være rigtig at i altid smider folks pakker væk først vores og nu vores søns ikke noget at sige til at man ikke vil bruge jer

det er 18 timer siden i skrev det, hvornår i pokker kan vi så afhente de pakker.????

🤬 jeg fravælger postnord når jeg kan. Nu venter jeg på 3 døgn på min pakke som jeg ikke kan få ud fra pakkeboksen....😡

Hvis man kan se på tracking at ens pakke ligger i en pakkeboks, men ikke har fået sms eller e-mail med pinkoder til afhentning?? 😔

Annette Ziegler

Does the it-department still have there jobs? This is just ridiculous "service" 😠😠😠

Jeg har ventet på et spil i lang tid og nu sidder den i pakkeboks og hvor jeg ikke kan få den ud. Jeg har glædet mig til at jeg spille den spil 😡😡

Hej. Har fået besked om, at I har lagt en pakke i min postkasse igår... Den er der ikke! Hvad gør jeg. Mvh Berit

Hvad fanden er der galt med jer? Jeg skal betale 193 kr for at få udleveret en vare, jeg har købt for 64 kr. Kan I virkelig ikke se at jeres regler og gebyrer er helt hen i vejret? Jeg betaler naturligvis ikke, ligesom sidste gang og de næste mange gange. Den eneste glæde jeg kan se i det, er at I spilder tid og penge!

🤯🤯🤯😤😤😠😠😠😠

Boksen var stuvende fuld, og vi kunne ikke finde et ledigt rum til din pakke (000000000 )fra H&M. Derfor har vi afleveret den i Posthus Kvickly , Jyllinge Centret 2, 4040 Jyllinge, hvor du kan hente den i hele butikkens åbningstid indtil den 15.05.2019. Husk ID. Vh PostNord Men så giver det da ingen mening at i sender sådan en besked😏

View more comments

3 uger siden

PostNord i Danmark

Pas på! Der er en ny fup-sms i omløb. Det er ikke PostNord, der er afsender. Dukker den op på din mobil så tryk ikke på linket, men slet den. Hvis du henter vores gratis app "PostNord", så kan du være helt sikker på, at de beskeder, du får om din pakke i app´en, er fra os. ... Se mereSe mindre

Pas på! Der er en ny fup-sms i omløb. Det er ikke PostNord, der er afsender. Dukker den op på din mobil så tryk ikke på linket, men slet den. Hvis du henter vores gratis app PostNord, så kan du være helt sikker på, at de beskeder, du får om din pakke i app´en, er fra os.

Kommentar på facebook

Jeg har fået det samme bare på mail. Og endda 3 gange i denne uge 😒

Har også lige modtaget en idag. Sjovt nok er det første gang i flere måneder at jeg lige går og afventer en pakke, så måske det er værd at tjekke ud om andre også gjorde det og om det har været muligt for scammerne at vide hvem der har pakker på vej, for så er der nok tale om brud på sikkerheden et eller andet sted i IT pakke-systemerne.

Forventer du ingen pakke, siger det jo sig selv, at det er fup 🎩 Hvis folk opper på den, har de sku ikke fortjent andet.

Ja de lovede også hurtig levering, så klart at det var svindel! Hvor dum kan man være?

Hvordan kan det gå til at de falske opkrævninger bliver sendt fra postnords tlf.nr 🤔

Det er så steget til 18kr idag.

Dem har jeg fået mange af

Det er anden gang jeg får SMS 😩

Jeg har modtaget to i går og en i dag, hvor dumt vi skal jo ikke betale gebyr det må alle jo vide.🤪😏

Endnu engang er mine vinyler desværre kommet i jeres hænder! Sig mig, kan det virkelig passe at i har ansat samtlige evnesvage idioter i postlort?!!!! Det er sjovt nok KUN når i har mine plader i hænderne at dette sker, GLS har aldrig fejlet og ringer endda på døren ! I dette tilfælde sad der 4 mand i huset og der er ikke ringet på

Straffen for disse svindelnumre bør sættes kraftigt i vejret og internationalt politisamarbejde bør intensiveres, for at arrestere svindlerne.

Har fået en SMS fra post nord med importafgift på 189kr hvor de skriver at jeg kan spore pakken men der skrives at den ikke findes? Temmelig træls

Sms fra 70707030..Din pakke ID # 62478 er placeret p? terminal 12. Gebyr: 19,- Betal direkte her og se hvor den kan leveres. j5d.org/3Uw6Y3 Mvh Postnord

Undre mig over de kan sende fup sms fra jeres nummer men den er selvfølgelig ikke åbnet og blokeret

Ville også være ret godt hvis i kunne informere folk at i har haft et problem med Pakkeboks systemet siden igår, i stedet for at folk finder først ud af det når de kommer til en Pakkeboksen, og ligepludseligt virker koden ikke. Det’ en ommer! 👎

Har også modtaget

PostNord i Danmark har skrevet privat besked til jer. Jeg er meget vred over den måde I mener det er okay at aflevere pakker.

Er den her så heller ikke fra jer? 🤔

Dem har jeg også fået en del af. Bare det at der er stavefejl, indikerer at det ikke er Postnord.

View more comments

1 måned siden

PostNord i Danmark

Det er højtid for invitationer, takkekort og feriehilsener – brug Postkortet og lav personlige hilsener med dine egne fotos.
Hent appen hos GooglePlay eller i AppStore
... Se mereSe mindre

Kommentar på facebook

Det eneste man kan være sikker på hos PostNord er, at man selv skal afhente sine pakker i en pakkeboks selvom man bestille levering til hjemmet. For man er sjovt nok aldrig hjemme når de kommer, selvom man har ventet hele dagen på dem.

I har igen smidt en eller flere af mine pakker væk 👿 bare fordi det er fra Kina kan i vel godt gøre jeres job ordentligt!? Fandme dårlig service at man kommer op til den lokale føtex og så er pakken der ikke alligevel, selvom den står til afhentning der, føj!

Sendte en pakke som brev fra Rødovre til Herning i tirsdags, Den er ikke ankommet. Manden har betalt mig for de to ting i pakken. Har sendt jer en besked. 🙁

Når i har en app services med at give besked når i aflevere pakkerne, giver det ikke mening at køre ud kl 11.07 hvor os helt almindelige mennesker er på arbejde og alligevel ikke kan modtage pakken. Hvad med at aflevere efter kl 17 så kunne i spare nogle medarbejder der må køre forgæves og derefter skal bruge tid på at køre ud igen enten til posthus el pakkeboks. Det dårlig kundeservice og forlænger leveringen ☹️

Hej PostNord Jeg var så heldig at jeg fik brevpost i fredag 2/5.2019 De var lagt i en pose. Posens indhold var 33" kinapakker". 10 af pakkerne var rigtig nok til mig. Men de 23 pakker er IKKE til mig. Det er hverken en på min adresse eller med mit navn som er modtageren. Er det blot endnu et beklageligt uheld. Eller er det under kategorien elendig udført arbejde? Er en fejlleverings procent på langt over 60 PostNords nye våben imod at vi bestiller flere "Kinapakker"? Hvorfor sorterer i "kinapakkerne" fra så de ikke bliver scannet? Jeg ved at i KAN scanne dem. Jeg har modtaget nogle få stykker som i ikke havde fået sorteret fra. Så de var scannet og kunne derfor spores. Det kunne jo fritage jer for ansvaret for mange af de "kinapakker" som forsvinder. Hvis i altså ikke er skyld i at de forsvinder. Vi ved jo alle at PostNord klager over at de ikke får betaling nok for omdeling af "Kinapakkerne". Man får ikke dobbel betaling for dobbeltarbejde Husk. Det er altid billigere at gøre tingende rigtig første gang. Nu har jeg en rimelig begrundet mistanke til hvorfor så mange "kinapakker" bliver væk. Jeg har nu GRATIS sorteret jeres post. Jeg er hjemme på torsdag d. 9/5-2019. Der kan i komme og afhente de 24 forkert leverede forsendelser.

Kuvert stemplet den 2/4.. netop endt hos modtager i dag??!? 🙁

Det måske undskyldningen for min pakke IKKE blev leveret som aftalt iflg både sms og mail fra jer!

Skal vi lige tage en lille positiv historie: Mit modem til internettet var "stået af". Teleselskabet ville sende mig et nyt, som jeg ville modtage inden for 4-5 dage. Dag 2 ringede min telefon. Det var postbudet: Jeg har en pakke til dig, men du er ikke hjemme, men jeg kan se dit skur ikke er låst. Må jeg sætte pakken der ind?. Og der lå pakken da jeg kom hjem. Tak for det.

"Postbutik" Fælledvej 26, 2200 Kbh. er STADIG under konkursbehandling, og f.eks er en pakke indleveret hos dem den 03.04.2019 STADIG ikke afleveret til jer og videresendt til modtagerfirmaet - I vi høre direkte fra firmaet, men at lade de inkompetente og evigt skiftende, ofte uforskammede, IKKE-dansktalende/forstående butiksejere fortsætte med at lege 'posthuse' for jer, er simpelthen U-acceptabelt! Boykot Postnord!

Det kræver jo så at I sender dem. Jeg gjorde det til jul (i god tid), i Norge landede de i god tid før jul, i DK først efter nytår 🙄

Forkert udvikling 😢😢😢

Når postNord snakker om en god services og man står over for dette billede......!!🙄🙄 Det er næsten et år fik jeg min alle pakker uden døren når jeg er ikke hjem.

Hej jeg skrevet til jer i går den 30 april 2019 over en privat besked med track nummer på en pakke der ankommet til modtager landet den 27 april 2019 kan den er par dage gang de forskelig steder hvor sorteringscenter i har, og ville være dejligt hvis i svare en på en besked når spørg efter om i kunne se blev leveret i går samme spørg jeg om her nu om i dag om i formoder den bliver leveret idag så? da jeg gider ikke sidde hjemme flere dage og vente på en pakke der skal komme med PostNord, Har også andet at lave og i nu engang føler jeg dårlig service i giver

Do you reply to messages?

Yet again Post Nord have lost a registered parcel, was scanned on 13th April and now poof it has disppeared, what useless bunch.

View more comments