Mød en medarbejder 4/7

Mød en medarbejder 4/7

Hen over sommeren har vi interviewet medarbejderne i nogle af butikkerne her i Centret.

Her møder du Bilal, som ejer Easy Phone Repair i Viby Centret.

Rigtig god sommer!

 

Hvad er du allermest glad for ved at arbejde hos Easy Phone Repair?

Jeg kan godt lide at snakke med kunderne og yde en god kundeservice. Og så er jeg glad for at reparere telefoner og alt det tekniske. Det er et godt afbræk fra skolen.

Hvad er dit fokus, når du betjener kunderne?

Rådgivning! Vi skifter ikke skærm på telefonen bare for at skifte, og vi sælger ikke for at sælge. Vi giver god rådgivning. Jeg er glad for vores gode anmeldelser. Når  kunden går fra butikken med et smil, ved jeg, at de kommer igen, når de har behovet.

Hvorfor synes du, at kunderne skal handle i Viby Centret?

Gratis parkering er vigtigt synes jeg. Vi har et godt center. Her er alt, som f.eks. sportsbutik og fitnesscenter. Centret er for alle – og for alle aldersgrupper.

Hvad laver du i din fritid?

Jeg er sammen med min familie og meget med min brors børn – dem er jeg ret glad for. Så er jeg sammen med mine venner, ser fodbold og snakker meget fodbold med vennerne.